diumenge, 11 d’octubre del 2009

Un mes ha passat, i crec que ara estic en condicions de fer balanç d'aquesta tornada a classe...

Sabia que seria diferent, que suposaria un trencament amb el que havien estat els altres anys... I efectivament. Les coses han anat així, més o menys. Nous companys, noves assignatures, nous moments... I, contràriament al que abans de tornar havia pensat, les novetats han estat grates. Ara per ara, totes les coses que han passat durant aquest mes han estat molt bones...

...He superat les expectatives, he fet noves amistats, he complert alguns somnis, he fet el que m'agrada, he escrit una mica més, he fet coses que tenia ganes de fer...

No ho sé, però m'agrada. M'agrada pensar que, en un moment de la meua vida, estic fent coses que volia fer. I a més, que en certa manera, m'estic alliberant.

Jo ja m'entenc...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada